Az utasok egy része elégedetlen a nagyváradi buszok és villamosok járatainak a ritkításával, a közszállítási vállalat (OTL) képviselői szerint azonban minden rendben működik. Fotó: Alexandru Nițescu.
Miért nem mondják el őszintén az okát? Mert politikai okokból kifolyólag nem hasznos, ha beismerik, csőd felé sodródik a HKV, mert nincs pénz új villamosokra és autóbuszokra. Sajnos pótalkatrészek sem sincsenek. Csuzi István volt igazgató távozása után meginkább rosszabodott a vállalat helyzete. Arról nem is beszélve, hogy növekedett a szakemberek hiánya. A polgármester úr nehéz helyzetbe került, mert nem ismeri a valódi helyzetet, inkább a váradiakat bünteti a járatok ritkításával. Az illetékesek szerint csak kísérleti jellegű, de ez csak egy magyarázat. Hol, vagy kinek lehet reklamálni? Ezt olvassuk a cikkben :
"A polgárok panaszai kapcsán Romeo Nica fontosnak nevezte azt, hogy a vállalat pontosan tudja azt, hogy mikor, hol van késés, ezért arra kéri az utasokat, hogy ha bármikor problémát észlelnek, jelezzék ezt az Oradea City Report applikáción, az OTL honlapján közölt emil címen (secretariat@otlra.ro vagy relatii.publice@otlra.ro) vagy telefonszámon (0259-423.245 vagy 0359-808.501), vagy akár az OTL facebook oldalán. „Tudnunk kell a pontos időt, és a megállót, ahol késés van, mert akkor meg tudjuk állapítani, hogy mi a probléma. Vannak esetek, amikor az embereknek igazuk van, és a rendszer nem működik tökéletesen, ez esetben javítjuk a rendszerhibát, de van, hogy baleset történt az útvonalon, vagy például torlódás van a Magherun, és emiatt beragadnak a villamosok” – fejtette ki a gazdasági igazgató.“
Ez azt jelenti hogy írhatunk, telefonálhatunk, ha sokat késik a villamos vagy az autóbusz. Vegye igénybe, lehet választ nem fog kapni. Ha sok lesz a panasz, lehet lesz eredménye!
Teljes cikk :erdon.ro
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése