Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. április 7., vasárnap

Összegzés : a villamosvezető megvárt,a személygépkocsi majdnemelütött a zebrán,az eladónő rám mosolygott

Súlyos baleset Nagyváradon: két nőt gázoltak el a gyalogosátkelőn 
Két nőt gázolt el egy autós a zebrán 2012-ben.Forrás : erdon.ro 


Ha az elmúlt napok eseményeit összegzem,három megtörtént esetet írok le.Nem vagyok újságíró,de tanulhatnak belőle.

Az egyik eset a napokban történt velem.Nem értem el a villamost.Legyintettem egyet,mert sokat kell várni a következőre.A villamosvezető láthatott,mert megállt,csengetve jelezte hogy siessek,mert megvár.Meg is köszöntem a kedvességét,mert ritkaság számba megy az ilyen cselekedet a napjainkban.

Majdnem áldozat lettem a zebrán.Két sávon megálltak az autók,jelezve,mehetek.A harmadik sávban utolsó pillanatban fékezett a személygépkocsi vezetője,csak a táskámat érte el,nem ütött meg.A huszonéves fiú jobban megijedt mint én.Lehet azért,mert vele először történt meg,velem már többször.Egy biztos,jó teszi az olvasó,ha komolyan széjjel néz és meggyőződik hogy biztonságban  tud átmenni a zebrán.Legyen inkább Ön a bölcsebb,mert újabban a sofőrök nagyon sietnek,mobilon beszélgetnek,talán "füveznek".Vigyázzon az életére '

A harmadik eset nagyon pozitív,mert az ABC-be történt meg,hogy az előadó rám mosolygott. Miért?Mert az egyik szatyromat "felejtettem" az üzletben.Hazaérkezve vettem észre,nincs a szatyor. Visszamentem.Az eladónő kedvesen megkérdezte,hogy az árván maradt szatyor az enyém.Az igen után visszaadta,mert ahogyan mondta " Nálunk semmi sem vesződhet el ". Megvallva,nagyon jól esett az eladónő kedves mosolya.Elhatároztam,többször megyek ebbe az ABC-be vásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése