Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. április 16., kedd

Hétköznapi bosszúság : gyalog hamarabb haza érek?


Meg kell szokjam az új váradi tömegközlekedés irányelvét.Nem elég a hétvégi tömegközlekedési káosz,hétköznap a csúcsidőn kívül több időbe kerül az utazás Nagyváradon.Történt ma délelőtt,hogy az Őssi piactól a Rogériusz negyedig 45 percbe került az utazás.Miért?Mert ritkították  a járatokat. Meg lehet érteni a HKV/OTL vezetőség mentalitását,spórolni kell.Az utazók érdekeit ki képviseli?Az önkormányzat?Kétlem,mert Váradon a legmagasabb a jegy és bérletek árai. Megértettem,áldozatokat kell hozni  város fejlődéséért,mega és giga beruházások korszakát éljük Váradon.A váradiak jogosan büszkék a polgármesterükre,mert az EU pénzek lehívásában magasan az elsők vagyunk az országban.

Ha nem lettem volna kényelmes,gyalog hamarább hazaérkeztem volna.Siettem volna,ha tudtam volna,hogy 45 percig tart az utazás.Volt olyan helyzet,hogy 30-35 perc alatt érkeztem haza gyalog. Hétköznapi bosszúság ért.Lett volna egy megoldás,ha lett volna nálam pénz,a taxi.Ezt majd akkor fogom igénybe venni,ha nagyon fogok sietni.Néhány évvel ezelőtt 20-25 perc alatt értem haza ezen az útvonalon.Hozzá kell szokjak az új irányelvhez,a ritkított járatokhoz.Ha nem tetszik,akkor járhatok gyalogosan,mint az elődeink a XX. század elején.

Térkép 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése