Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. március 27., szerda

Vannak turisták Váradon?

A statisztikai adatok szerint 2018-ban több mint 240.000 turista látogatott Váradra.Ha ennyi turista látogatott a városunkba, miért nem láttam őket?Pontosobban fogalmazva ,láttam néhány turista csoportot és személyeket,akik turisták voltak.Nem értem ezt a helyzetet.A Szent László téren készítettem az alábbi fotót.
Turisták vagy egyetemisták? 

A hozzászólasok áradatában kaptam hideget és meleget.A hozzászólásokat nem cenzúrázom.Többen olyan dolgokat írtak, melyek rossz színbe tüntetnek fel.A dán tévéseket szinte kitiltották az Egyetemről, mert "kényelmetlen " kérdéseket tettek fel.Sajnos a váradi egyetemnek a hírneve sokat kopott az utóbbi években.Láthatjuk naponta, hogy egyre több külföldi jár a váradi egyetemre.A fenti fotó is ezt bizonyítja.A Szent László tér sokszor üres.Ha az a sok turista jön Váradra, hol vannak? Sokat járom a várost naponta.A tervem szerint ebben az évben többet sétálok a belvárosban és a lakónegyedekben. Lehet több turistákkal fogok találkozni, még mielőtt lebénul a tömegközlekedés. 
Március 26-án délután készült a fotó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése