Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. március 14., csütörtök

Miért nem ijedtem meg az áramszünetben ?

A képen a következők lehetnek: éjszaka 
 Áramszünet Őssiben 


Szerencsésnek mondhatom magamat,mert az áramszünet az utcán ért,nem a liftben.Kényelmetlen lett volna,ha a liftben maradtam volna.Kb. egy perccel később jövök a lifttel,benne maradtam volna.Miért nem ijedtem meg az áramszünetben ?Mert az Aranykorszakban hozzászoktam.Mert nálam volt a mobilom,mellyel tudok világítani.Mi okozta az áramszünetet?Egy eltévedt görény.Aggodalomra adhat okot,hogy egyre több az áramszünet Váradon.Az egyik ok,a régi vezetékek túlterheltsége, valamint elhasználódása.Miért nem cserélték/cserélik ki?Ezt a kérdést az  Electricának kell feltenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése