Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. január 31., csütörtök

Mit csináljak 20 percig ameddig jön a 14-es?Milyen a tömegközlekedés Váradon?

A képen a következők lehetnek: éjszaka, égbolt és túra/szabadtéri 
Mit csináljak 20 percig ameddig jön a 14-es?Tettem fel a kérdést magamnak január 30-án Őssiben.Előttem ment el a 14-es.Az elektronikus táblán,kijelzőn azt olvashattam,hogy 21 percet kell várni a következő 14-re.Mit csináltam?Egy kicsit idegeskedtem,mert siettem volna a központba.Két választási lehetőségem volt,vagy várok,vagy taxival megyek.Döntöttem,inkább várok,mert a taxisok is maximalizálták a tarifát,vagyis drágább az utazás.

Milyen a tömegközlekedés Váradon?Egyre rosszabb.Mihez képest?Mondjuk a 2015-höz képest. Akkor hétközben 10-12 percet kellet várni nem csúcsidőben ,hétvégén kb. 15 percet.A 14-es járt a legsűrűbben még vakáció idején is.Ez csak volt,a mai helyzet rosszabb,mert az OTL ritkította a járatokat.Az egyik szombaton a Szőllős Bumbacului utcától egy óra hosszába került hogy az Őssi piacig eljussak két autóbusszal.A múlt héten péntek este elromlott az egyik régi villamos a Nagyállomás előtt.Kb. 30 percig nem jártak a villamosok,mert a remízbe kellett tolni az elromlott régi villamost.

Láss csodát, a 14-es 4 perccel hamarább jött.Egyre több a panasz.A város és az OTL vezetősége ígérget.Azt mondják,jobb LESZ A TÖMEGKÖZLEKEDÉS.Addig mit tegyen akinek nincs személygépkocsija?
1. Igénybe veszi a tömegközlekedést,tehát megtanul uralkodni a az idegein és a vérnyomásán,és várakozik.
2. Taxival utazik.
3.  Gyalogol,mert egészséges.

Mit tegyek villamos és autóbuszt várva?Olvasom az interneten a jó híreket.Például azt,mely szerint Nagyvárad EU-s pénzből 20 új aradi villamost fog vásárolni '

Az alábbi videó a múlté lesz 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése