Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. január 19., szombat

Gyászhír : meghalt Trifán László, a Metropol Group tagja (1955-2019)

Fotó : Molnár Judith 

 
Gyászhírt olvashattunk ma, meghalt Trifán László, a Metropol Group zenekar tagja.A neve mellé ezt írhatjuk :1955-2019. Részletes nekrológot később olvashatjuk. Az egyik megemlékezésből idézek.

"Elhunyt  Trifán László, életműdíjas zeneszerző, festőművész, jó barát, apa és férj, a Metropol együttes volt gitárosa, a Szigligeti Szinház Liliput Társulatának és a TEG.-nek tagja, 63 évesen. 2019. jan. 18-áról- 19-re virradóan érte a halál. Megrendülésem határtalan. Nagyon sok versemet zenésített meg, ezekből 12 gyermekdal a Macskadomb CD-n is megjelent.  Mintegy 2300  kisiskolást vidítottunk fel az író-olvasó találkozókon, ahol a megzenésített verseimet énekelte gitározva, és a gyerekek velünk énekeltek.  Nagy veszteség a halála. Isten nyugtassa békében. Részvétem a családjának."- írja Sarkadyné Kelemen Marika a Szép a városunk, Nagyvárad Facebook csoportban. 

Nagyon nehéz összefoglalni Trifán László életútját. 2016-ban Molnár Judit készített interjút,mely a Krónikában.Ebből idézek : 

„Pénzünk nem volt márkás gitárra, én viszont elhatároztam, hogy csinálok magamnak egyet. A szüleim családi ágyából szedtem ki a deszkalapokat, kirajzoltam, kivágtam, édesanyám tükrös szekrényén összeraktam. De hamar kiderült a turpisság” – beszélgetés Trifán László nagyváradi zenésszel, grafikussal. 
Teljes interjú : kronika.ro


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése