Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. február 7., csütörtök

Többet vártam Teszári Zoltántól

Képtalálat a következőre: „Teszári Zoltán” 
Középen Teszári Zoltán.Forrás : maszol.ro 


Végleges döntés született arról,hogy a Digi24 csatorna bezárja az összes regionális stúdióját,köztük a váradit is.Keserűséggel vettem tudomásul a hírt,mert a váradi stúdió több fontos helyi hírrel szolgált a váradiak számára.Emlékszenek arra az ígéretre a TVS átvétele előtt,mely szerint magyar nyelvű adások, hírek lesznek? Hiába vártam,mert csak román nyelven sugározták az összes műsorukat. Bezzeg a TVS egy 24 órás magyar nyelvű csatornát működtetett.Lett volna igény a magyar nyelvű hírekre, mert Nagyváradon a statisztika szerint 24%-ban magyarok élnek.Az látható,hogy nem jó irányba haladnak a dolgok a váradi magyarok számára.De ez van ...

Többet vártam Teszári Zoltántól,mert magyar ember létére nem harcolt a váradi magyarságért.Lehet az is,hogy nem rajta múlott.Nem ismerem a hátteret.A Debrecen Nagyváradi Értesítőben olvashatjuk a döntés hátterét : "A döntést, a központi hírtelevízió fejlesztésére vonatkozó átszervezési folyamatokkal indokolták., amire azért volt szükség, mert a piacon átalakult a televíziós műsorok iránti kereslet, a hírfogyasztási szokások megváltoztak." 

Maradjunk ennyiben : Többet vártam a váradi Teszári Zoltántól  ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése