Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. február 26., kedd

A taxis,a pizzafutár és a villamosvezető

Vannak még becsületes váradiak?Igen.Három rövid történetet írok le,mert velem történt meg.

Taxival utaztam.A figyelmetlenségem miatt a zsebemből kiesett a mobilom.Miután megérkeztem, kerestem ,de hiába.Eszembe jutott,lehet a taxiban maradt.Gyorsan visszamentem.Nagyon megörvendtem,mert a taxi ott állt ahol kiszálltam.A taxis mosolyogva fogadott,mert majdnem a rendőrségre vitte.Visszaadta a mobilt,mert azt mondta,neki nem kell,mert ő holnap is taxis lesz.A becsületesség egyik alapja a szakmának.Nagyon megörvendtem,mert ha végleg elvesztettem volna,nagyon sok telefonszámot nem tudtam volna visszaszerezni.Megköszöntem a taxisnak,aki mosolyogva fogadta a hálálkodásomat.

Megrendeltük a szokásos pizzát.Talán másfél óra múlva csengetett a pizzafutár.Gyorsan kifizettem. Három perc múlva csörög a telefonom.A pizzafutár azt mondta,hogy beszélnie kell velem. Visszajött, majd azt közölte,hogy dupla árba fizettem ki.Ugyanis akciós ár van,Egyet fizet,kettőt kap. Visszaadta a többlet pénzt,mert nem szeretné,ha félreértés miatt rossz hírbe kerülne a cég.Inkább rendeljek máskor is,mert kihozza a pizzát.

Nagyon siettem.Megállt a villamos a megállóban.Sajnos nem vagyok fiatal,nem tudtam szaladni. Meglepetésemre nem indult el a villamos.Csengetett,jelezve,hogy igyekezzek,mert megvár.Felszállva a villamosra,megköszöntem a kedvességét.Az utazás közben a villamosvezető több alkalommal megvárt több személyt is.Milyen jó volna ha több ilyen villamosvezető lenne Váradon.

Ez a három eset nem szenzáció.Jól éreztem magam,mert kaptam valamit,amit nem reméltem.Milyen jó volna,ha egyre több hasonló eset történne meg velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése