Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. december 19., kedd

Miért mennek tönkre az idegeim az új menetrend miatt?

Érvénybe lépett az új menetrend Nagyváradon a váradiak kérésére.Az OTL vezérkara elhatározta,hogy ritkítja a villamos és autóbusz járatokat gazdasági ok miatt.Nem akarom kommentálni a döntést,mert nincs értelme.Az új menetrend érvénybe lépésekor szombaton közel 40 percbe került a Perlától Őssig az utazás. Nagyon kiakadtam,Az idegeim  majdnem tönkre mentek,mert sietnem kellett volna.Miért nem mentem taxival?Mert nem volt nálam pénz,csak bérlet.Azt tapasztaltam,hogy nem csak én voltam ideges,hanem mások is.Tanulságok:több időbe telik az utazás,menjük taxival,vagy gyalog induljuk el mint száz évvel ezelőtt,igaz akkor sokkal kisebb volt Várad.Nyomon fogom követni az eseményeket,és tájékoztatom a váradiakat.

"Az ADI Transregio és a nagyváradi önkormányzat jóváhagyta a 10, 12, 14, 16, 17, 26, 27-es autóbusz viszonylatok és a villamosok menetrendjének módosításait.
Az új menetrendek 2017. december 16.-án lépnek életbe és ki lesznek függesztve a megállókban." -írja Marcu András.

Nézze meg az indulás előtt az alábbi linkeket !
http://www.otl.ro/szallitasihalozat/villamosok/menetrend

http://www.otl.ro/szallitasihalozat/autobuszok/menetrend

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése