Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. március 17., kedd

Ilyen az élet - találkozás Szilágyi Aladárral

Szilágyi Aladár.Forrás : erdon.ro 

Újabb vesztesség érte Nagyváradot.Elhunyt Szilágyi Aladár író,újságíró és helytörténész. A Wikipédián olvasható az életrajza. Személyesen nem ismertem,de nagyon értékeltem a munkásságát.Többször találkoztunk könyvbemutatón,kiállításokon,és egyéb összejöveteleken. 

Emlékeimben megmarad egy nagyon rövid találkozás Szilágyi Aladárral a Bémer téren. Késő este készítettem egy albumot a Bémer térről. A színház felől érkezett Szilágyi Aladár úr.Köszöntem.
- Jó estét Szilágyi úr. 
- Jó estét - válaszolt.
- Nagyon értékelem Szilágyi úr munkásságát. 
- Köszönöm.
- Keszitek egy albumot a Bémer térről.
- Nagyon jól teszi. 
- Szomorú vagyok a látvány miatt. 
- Megértem,de nem lehet semmit tenni.Ilyen az élet.
- Kívánok jó egészséget és sok sikert a következő könyvekhez.Viszontlátásra Szilágyi úr. 
- Viszontlátásra.Nyugodt léptekkel elindult a Szent László tér felé. 

Nem gondoltam volna,hogy ez lesz az utolsó találkozásunk.Az utóbbi hónapokban nem lehetett látni,mert a betegsége megakadályozta.Cikkei,könyvei és emlékei velünk maradnak.Igen,ilyen az élet.Van aki hamarább,van aki később itt kell hagynia a szeretteit,a barátait.Szilágyi úr itt hagyott bennünket.Egyre kevesebb helytörténészekkel rendelkezünk.A fiatalok közül ki fogja követni Szilágyi úr példáját?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése