Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. március 18., szerda

A szégyenbe tett árufeltöltő

A Facebookon olvastam egy történetet,melyet megosztok,tanulságul :

"Képzeljétek...!
Ma bementem a Lidl be, és láttam egy fickót, akinek tele volt a bevásárlókocsija kézfertőtlenítővel, wc papírral, pelusokkal, nedves törlőkendőkkel, szappanokkal....egyszóval mindennel amire szükségük van az embereknek...
Nem bírtam megállni szó nélkül, lehordtam a sárga földig: Te, szemtelen, egoista, szégyentelen, lelketlen fráter...!!
Mondtam neki, hogy a kismamáknak, nagymamáknak van szükségük ezekre a termékekre..... Szégyelld magad tee....!!
Erre ő, még meg is mert szólalni
- Jó jó, hölgyem....de most már megengedi hogy feltöltsem a polcokat...??" 


Le a kalappal az árufeltöltő előtt '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése