Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. szeptember 5., szerda

Itt lettem "szerelmes " Váradba

Nem található automatikus leírás. 
Miért kedves számomra ez a fotó?Mert az 1960-as években itt lettem "szerelmes" Váradba.Az épületet Mizeri kórháznak nevezték.A mandulámat vették ki.Az emeleten "betegeskedtem".Az ablakon kitekintve láthattam a Főutcát. Órákig gyönyörködtem a látványba.Édesanyám délutánonként jött meglátogatni."Édesanyám,nagyon szép a városunk" - mondtam elragadtatva. Később az 1970-es években be voltam utalva a Mizeri kórházba 10 napig.Ha tehettem az ablakból gyönyörködtem a város látványába.Még abban az időben járt az 1-es villamos az utca közepén.Volt egy olyan varázsa a Főutcának,melyet nem tudok elfelejteni.A "nagy szerelemnek" nincs vége,mert pár évtizeddel később a Facebook oldalon bemutatom szeretett városomat.Várad régi arcát gyorsan megakarják változtatni,de emlékeimet nem tudják elvenni. Igyekszek minél több fotót és videót feltölteni mert, lehet dokumentum értékű lehet azoknak,akik szeretik Váradot.Gondolok azokra a váradiakra,akik messze élnek,és nincs lehetőségük sokszor haza látogatni.A sok visszajelzésből az látszik,hogy a Facebook oldalamat sokan látogatják rendszeresen.Pedig nem vagyok sem hivatásos profi fotós,sem újságíró,hanem egy "szerelmes".Biztosan nem vagyok az egyedüli,aki "szerelmes" Váradba ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése