Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. január 7., vasárnap

Miért félek este a Fekete Sas passzázsba bemenni ?

Az utam többször a Szent László téren vezet át este,mert a villamos megállóba megyek.Amióta bulizó negyed lett a Fekete Sas passzázs,nem merek bemenni.Egyszer bemerészkedtem,mert videót és videót szerettem volna készíteni.Sikerült,de azt vettem észre,néhány fiatalnak nem tetszett a jelenlétem.Gyorsan "leléptem",mert jobb megoldást nem találtam.Én egyedül voltam,ők többen.Nem tudtam jobb megoldást találni.Azóta ha tehetem kikerülöm a Fekete Passzázst,pontosan azért,mert nem akarok én is "bajba kerülni.Azt is tudom,hogy szinte minden hétvégén van "balhé".Nem tudod,hogy részeg vagy drogos akivel találkozik az ember.A város vezetősége hasonló bulizós központokat akar létrehozni mindegyik negyedben.Kell a sok pénz,de ne ami rovásunkra.Mit tehetünk?Semmit,mert az abszolút hatalom Bolojan kezében van.

Milyen a hangulat a Fekete Sas passzázsban 10 óra után?Nézze meg a a videót az Egy Váradi Facebook oldalán '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése