Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. január 23., kedd

Mamóka, ne sírjon, segítünk!

Egy történetet  mondok el, melyből sokat tanulhatunk. Rám nagy hatással volt.

Vásárolni mentem az ABC -be. Nincs ebben semmi különös. Kijövet az ABC mellett egy idős néni állt könnyekkel küszködve.
- Segíthetek a néninek? -kérdeztem.
-Nem, nem -válaszolt zavartan.
Ebben a pillanatban kilépett egy kiszolgálónő kezében egy csomaggal, melyett az idős néninek nyújtott át.
- Mamóka, ne sírjon, segítünk. Ha elfogy, nézzen be hozzánk!
-Annyira szégyenlem magam -válaszolt elcsúkló hangon.
- Ne szégyellje magát. Ameddig mi itt leszünk, segítünk.

Tettem néhány lépést, majd visszafordultam. Elkezdtem kotorászni a zsebembe. Néhány lejt találtam benne, melyet az idős néni zsebébe tettem. Nem akarta, de sikerült a zsebébe tenni.
-Nagyon szépen köszönöm -mondta könnybe lábadt szemmel. A hálás tekintete mindent elárult.

Másnap tudtam meg, hogy a néni 600 lej nyugdíjból él. Az ABC tulajdonosa több hasonló sorsú időst segít leszállított áruval, vagy lejárt szavatosságú élelemmel, vigyázva az egészségükre. Csak dicsérni tudom a nemes cselekedetéért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése