Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. január 14., vasárnap

Köszönet a pénztárosnőnek - Hol áll meg az infláció?

Bosszúság ért az ABC-ben.Vásárlás után fizettem.Csak néztem hogyan pörög a pénztárgép.Akkor lettem meglepve amikor a végösszeget kellett kifizetni.Szégyenszemre nem volt annyi pénz nálam amivel tudtam fizetni.Kényelmetlen helyzetbe kerültem.A pénztárosnő még egyszer átszámolta ,de ugyanaz az összeg szerepelt mint 2 perccel ezelőtt.Látta a zavartságomat.Azt mondta,hogy menjek haza és jöjjek vissza a hiányzó összeggel.Miért ennyi?Mert felmentek az árak,válaszolta. Ekkor esett le a 25 banis. Igen,elindult az infláció felfelé.Egy évvel ezelőtt nem erről volt szó.Vége a tündérmesének?Elindultam hazafelé,majd vissza vittem a hiányzó összeget.Megköszöntem a pénztárosnőnek,hogy mint irgalmas szamaritánus,segített rajtam.

Hol áll meg az infláció?Nem lehet tudni.A politikusokat ez a probléma nem érdekli,mert hatalomért küzdenek meg egymással.Mit akarunk?Fogyasztói társadalom lettünk.Az árrobbanás következtében szinte mindennek felment az ára.Csak most kezdődött az év.Tanulság : meg kell tanulni az új árakat,mert könnyen "meglepetés érhet " 'Holnaptól ha megyek vásárolni, a zsebembe több pénz kell legyen.Van még egy másik lehetőség:nyomon követem az árleszállításokat.Kinek van erre ideje?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése