Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. január 3., szerda

Két séta fotói

Két sétának a fotóit láthatjuk az Egy Váradi új blogjában a Plusz Egy Váradiban. Az eredménye az lett,hogy jobban megerősödött az a véleményem : Nagyvárad egy nagyon szép város!Biztosan sokan osztják majd a véleményemet.Ha kételkednek,nézzék meg a fotókat!

Kedves váradiak ' Azt határoztam el,hogy megosztom az alábbi fotókat, melyek készültek a következő útvonalon 2017 december 24-én este: Szent László/Unirii tér -Zöldfa/V.Alecsandri utca-Nagyvásártér/ December 1 park - Nagyváradi vár.
Összes fotó : plusszegyvaradi.blogspot.ro

Jöjjenek velem egy kis esti sétára a következő útvonalon : Körös/Crisul áruház -Főutca/Republicii- Bémer/Regele Ferdinand tér - Szent László/Unirii tér.Ezt az útvonalat 2017 december 25-én este tettem meg. Fotókat is készítettem,melyeket megoszthat bárkivel aki szereti Váradot. Nagyon élveztem a sétát.Ha ideje van,járja végig,mert megéri.
Összes  fotó : plusszegyvaradi.blogspot.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése