Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. január 1., hétfő

Egy Váradi archívum : Debreceni Virágkarnevál Nagyváradon 2013 augusztus 22-én

Tisztelt olvasó ' Néhány évvel ezelőtt elkezdtem írni,szerkeszteni az Egy Váradi Blogja Nagyváradról blogot.Elkezdtem fotókat és videókat készíteni szeretett városomról.Igaz nem minőségi szempont alapján,de azt láttam,hogy sokan kezdték látogatni a blogomat és a Facebook oldalt.A visszajelzésekből az tűnt ki,hogy nagy az érdeklődés főleg a fotók és a videók után.Megtiszteltetésnek veszem,hogy sokan nézik és valamilyen módon reagálnak a fotókra és a videókra.Nagyon szépen köszönöm.

Tovább lépve,azt határoztam el,hogy létrehozom az Egy Váradi archívumát,melyben régi fotókat és videókat osztok meg a kedves olvasóval.Ha a linkre kattint,láthatja a fotókat és a videókat.Ha megosztja másokkal,írja oda a forrást is.Remélem sok váradinak szerzek sok örömet az archívum létrehozásával.

 
 
 
 

Egy Váradi archívum : Debreceni Virágkarnevál Nagyváradon 2013 augusztus 22-én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése