Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. április 25., szombat

Pásztor Sándor elnézést kért, de nem mond le!

Az Erdély Online interjút készített Pásztor Sándor a Megyei Tanács elnökével. Az elnök úr beszámolt a munkájáról ,valamint Péter I. Zoltán tanácsos hirtelen elvesztéséről.Ciucur Losonczi Antonius több "kényes " kérdést tett fel. Az ominózus "horgász kaland " után elnézést kért ,de nem mond le. Idézet :

"– Gondolt-e arra, hogy következményekkel járhat, ha a kijárási tilalom ellenére elkezd horgászni? 

– A történtekről én magam számoltam be. Tisztán, világosan elmondtam, hogy rövid időre megálltam egy Nagyvárad melletti tónál horgászni. Hibáztam. Nem lett volna szabad engednem a csábításnak. 

– Megérte kockáztatni? Pontosabban: miért döntött úgy, hogy elmegy horgászni? 

– Ott is, most is beismertem a tévedést. A rendőrség a helyszínen ötezer lejre megbírságolt. Első dolgom volt kifizetni a büntetést, és az államnak befizettet összeggel megegyező summát átutaltam egy segélyszervezetnek, amiből több mint kétszáz rászoruló kap majd meleg ebédet. Őszintén megbántam a gyengeségemet, elnézést kértem és kérek mindenkitől!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése