Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. április 6., hétfő

Magyar Televízió heti műsora 1989 előtt

Magyar Televízió heti műsora 1989 előtt sokszorosítva.Forrás : Farkas László Facebook  


Nagyon kellemes meglepetésben lett részem, mert láthattam ismét a Magyar Televízió heti programját, melyet Nagyváradon sokszorosítottak 1989 előtt.Egy lej volt az ára darabonként. Tiltva volt, de sokan foglalkoztak a sokszorosításával.Nagyon népszerű volt, mert előre tudtuk a műsort.A kézbesítés egy kicsit bonyodalmas volt, de legkésőbb szombaton kézbe kaphattuk a jövő heti műsor példányát. Megjegyzem, sok váradi román volt a megrendelők között, mert elegük lett az Aranykorszak propagandájával. Farkas László leírja a saját élményét a bejegyzésében a Facebookon.Éveken keresztül foglalkoztam a kézbesítéssel, mert édesanyám néhány kollégája fogllkozott felváltva a sokszorsítottak.Péntek délután általában két feladatom volt. Az első a Vágóhíd munkásotthona előtt várakoztam néhány kiló húsra, ha lehetett marhahúst vettem. Második ,a tv műsorért mentem.Több mint 30-40 éve történt.Valószínűleg sokan még visszaemlékeznek erre az időszakra.
,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése