Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. április 24., péntek

Meghalt egy 30 éves férfi, Bihar megyében a 8.,országosan 546.áldozat a koronavírusnak

Szűkszavú jelentést olvashatunk a stirioficiale.ro-n a koronavírusban elhunytak számáról.Meghalt egy 30 éves férfi a nagyváradi városi kórházban.Április 10-én volt beutalva, mert igazoltan fertőzött volt, helyzete rosszabb lett, intenzív osztályon ápolták, április 23-án hunyt el.Több betegségben szenvedt. Bihar megyében a 8.,országosan az 546. áldozata a koronavírusnak. (Magyar nyelvű tájékoztatás még nem jelent meg!)

Több információk a bihon.ro és az ebihoreanul.ro cikkekben olvashat.Egyre több az igazolt fertőzött és áldozat, mert nagyobb mértékben kiterjesztették a csoportos szűrést.

"A koronavírus nyolcadik, Bihar megyei áldozata egy harminc éves férfi, országos szinten őt jegyzik az 546., koronavírus-fertőzés okán elhunyt személynek – derül ki a Stratégiai Kommunikációs Csoport (GCS) közleményéből. A férfit április 10-én utalták be a nagyváradi városi kórház fertőző betegségek osztályára, ugyanaznap megállapították a fertőzést, biológiai mintát még előző nap, április 9-én vettek tőle. A férfi állapota időközben súlyosbodott, ezért április 17-én az intenzív osztályra helyezték át. Az asztmában szenvedő férfi április 24-én, csütörtökön hunyt el." - írja a az Erdély Online.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése