Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. július 8., hétfő

Frissített bejegyzés : Nagyváradi városnézés nyitott turista autóbusszal

Ezzel a  Cabrióval utaztam Nagyváradon  

A legújabb "divat " Nagyváradon a nyitott turista autóbusszal való városnézés, mely személyenként 15 lejbe kerül.Július 7-én délután Nagyváradon a fenti fotón látható cabrióval megnéztem a városunkat.Élő adásban közvetítettem a városnézést.Először hárman, majd öten és végül 14-en utaztunk.Megerősödött bennem egy régi érzés, gyönyörű városban élek.Sok minden megváltozott, de még Várad marad Pece parti Párizs.Igaz az utakról nincs jó véleményem, de jól megfogózkodtam, így nem pattantam ki a cabrióból.

Hétvégeken jár szombaton és vasárnap 12 órától délutánig óránként a Holdas templomtól, ha jó az idő.Személyenként 15 lejbe kerül egy utazás.Sok vagy kevés? Többe kerülne, ha taxival tenné meg a távot.Nézze mit láttam. Ha tetszik, utazzon ön is a cabrióval! Bővebben az útvonalról és a nosztalgiavillamoról  a Bihari Naplóban olvashat :

"A busz útvonala a következő: Főtér – Rulikowski temető – Állami Egyetem – Kataszteri Hivatal – Körösvidéki Múzeum – Holdas templom – December 1 park/Toronyblokk – Új városközpont – Körös Áruház – Kanonok sor – Nagyállomás – Ortodox Püspökség – Traian park – Iosif Vulcan – Bémer tér – PKE – Decebal buszpályaudvar – Állatkert – Körösvidéki Múzeum – Kataszteri Hivatal – Állami Egyetem – Rulikowski temető – Főtér. A buszok óránként indulnak, 12 órától kezdődően egészen 17 óráig. Egy utazás ára 15 lej, jegyet felszálláskor, a buszsofőrtől lehet igényelni. A nosztalgiavillamos csak szombaton indul, a Nufărul végmegállóból, 11 órakor, a következő útvonalon: várad-szőllősi végmegálló – Nagyállomás – Decebal sugárút – Főtér – Nufărul végmegálló. A jegyeket indulás előtt legkorábban 15 perccel lehet megvenni, a villamos 50 férőhelyes. Jegyeket árulnak majd az útvonalon is, figyelembe véve a férőhelyek számát. Egy felnőtt jegy ára 8 lej, gyerekek számára pedig 4 lej." 

Román nyelven olvasható a a Városháza honlapján '
Nosztalgiavillamos.Fotó : Bihari Napló

Nézze meg a három élő adást 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése