Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. június 2., kedd

A becsületes taxis

Gyorsan megérkeztem taxival. Kiszálltam, majd gyorsan bementem az ismerős házába.Telefonomat kerestem. Nem találtam a megszokott helyen. Elkezdtem keresni. Néhány dudálást hallottam, de az izgalomtól nem figyeltem fel.Mindenki kereste a telefonomat.Az ismerősöm az utca felé ment, hátha kiesett a zsebemből.Szólt hogy az utcán várakozik a taxis. Kimentem.Mosolyogva kiszállt, majd átadta a mobilomat.Valószínűleg a maszkkal voltam elfoglalva, a mobilt letettem az ülésre, fizettem és mentem.Nagyon megköszöntem a taxisnak a becsületességét.Azt mondta, sokan a taxiban felejtik a mobiljaikat, értéktárgyaikat.Általában a diszpécsernél lehet érdeklődni az elveszett tárgyak ügyében. Neki a legfontosabb a szakmai becsület.A taxis nem tulajdonít el tárgyakat.Ha megtörténik, be kell szólni a diszpécsernek.Ki kell szűrni azokat ,akik nem valók taxisoknak.

Nehezen tudtam feldolgozni a történteket.Kezemben van az értékes mobilom, mert találkoztam egy becsületes taxissal. Hasonló már történt velem. Mindegyik esetben visszakaptam az értéktárgyaimat. A szemüvegemet egy hét múlva, mert nem találkoztunk. Jó érzéssel töltött el az a tudat, hogy újra kézbe vehettem a mobilomat  ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése