Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. május 24., péntek

Választási kampány telefonon

Még két napig tart az Európa Parlamenti választásokig. Szinte a csapból is a választás folyik,nem is beszélve a a román televíziós csatornákról.A választási kampány elért engemet is. Hosszan csörgött a telefon. Felvettem. Egy kedves női hang magyarul arra buzdított, május 26-án menjek el. szavazni. Meg sem tudtam szólalni amikor a magyar miniszterelnök adott tippet hogy melyik magyar pártra szavazzak.Ez sokkoló hatással volt rám. Hát igen, édesanyámék ennek a magyar pártnak voltak a tagjai néhány évig, majd kiléptek, de a cím és a telefonszám a párt adatbázisában szerepel.Ez azt jelenti, mindegyik választás alkalmával kapok szinte mindennap szórólapokat a postaládába. Hiába nem vagyok és nem is leszek tagja a pártnak, mégis szenvedő alanya vagyok a politikai választásoknak.Mit tettem? Teljesen lehalkítottam a telefont.Aki akar velem beszélni, az a mobilomon hív fel.Ez a szám még nincsen a pártok adatbázisában.Még két napig kell kibírjam  ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése