Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2014. április 8., kedd

Útjára indult a Partiumi Egyetemi Napok

Fotó: Bartalis Tibor 
Fotó: Bartalis Tibor 
 Hétfőn kezdetét vette a Partiumi Keresztény Egyetem Diákszervezetének egyik legnagyobb rendezvénye, a Partiumi Egyetemi Napok, amelyet április 7–11. között tartanak. 
A Partiumi Keresztény Egyetem Diákszervezete (PKED) április 7–11. között immár ötödik alkalommal szervezi meg a Partiumi Egyetemi Napok (PEN) elnevezésű rendezvényét. A PEN a korábban különböző időpontokban megtartott szaknapok összevonásával született, célja pedig, hogy az egyetem szakjai saját napjuk keretén belül mutatkozhassanak be a hét során nem csak az egyetemi közösségnek, de az egyetem falain kívülről érkező érdeklődőnek is. A színes programválaszték előadásokat, interaktív foglalkozásokat, vetélkedőket, kiállítást és táncházat is magában foglal, esténként a napot zenés-táncos mulatság zárja. A PEN megnyitóját április 7-én, hétfőn reggel szervezték meg, amelyen Ráksi Lajos egyetemi lelkész tartott nyitóáhítatot, majd dr. Flóra Gábor, a PKE kancellárja üdvözölte a megjelenteket az Alapító Tanács, a Szenátusi Tanács és dr. János Szabolcs rektor nevében. Székely Beáta PKED elnök köszöntőjében kiemelte, hogy „az egyetem egy egész héten át megnyitja kapuit, minden nap vendégelőadók fogják érdekesebbé tenni az amúgy sem túl szürke hétköznapokat”.
Teljes cikk : erdon.ro  

Térkép 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése