Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. december 2., vasárnap

Volt egyszer egy kisvasút a Rédaiban ...

 
Kisvasút /kisvillamos a Rédaiban /Bălcescu park. Forrás : Ovidiu Bojan Facebook 

Gyermekkorom egyik kiemelkedő élménye volt a kisvasúton utazni egy kört, mely 25 baniba került. Micsoda érzés volt! Ha jó jegyet kaptam, a jutalom négy kör a kisvasúton.Majd egy szép napon az elvtársak megszüntették.Csak az emlékemben él, mert eddig egy fotót sem találtam a kisvasútról. Nagy örömömre a. Facebookon ismét láthattam.Ovidiu Bojan jóvoltából megmutathatom a fiamnak ,majd az unokámnak. A fotóhoz egy szöveg tartozik :"Tramvaiul din orășelul copiilor (parcul Bălcescu) cu care copiii se plimbau în anii 60 în jurul parcului .Micul tramvai era mereu solicitat duminica,ziua când era pus în funcțiune."

A hozzászólásokból megtudtam, Szilágyinak hívták a vezetőt, aki két méter magas volt. Jó olvasni amit írnak, mert vissza tudunk emlékezni a gyermekkorunra. Nekem nagy örömet okozott ez a fotó. Remélem hasonló érzéssel nézik azok a váradiak is akik utaztak rajta. Hunnya be a szemét és nosztalgiázon! Sokan Rédainak hívták a parkot, pedig Rhédey -kert volt, melyet Bălcescura kereszteltek el. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése