Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. július 21., kedd

Miért lett botrányhős Váradról elszármazott zenész Kócs Attila ?

Kócs Attila könyvbemutatóján részt vettem,melyről beszámoltam.Nagyon jól éreztem magam,pedig nem tartozok Kócs Attila baráti köréhez.Meglepett Erdély Online cikke.Mi a botrány oka?Kócs Attila könyvében beszámol a testvére és közte megtörtént konfliktusról, melyet a testvérének a fia nem fogad el,sőt feljelentette.Kócs Olivér azt nehezményezi,hogy nagybátyja leírta az apja halálának az okát.Ezért tört ki a botrány.Ez egy családi konfliktus, melyről nincs véleményem,mert nem rám tartozik.

Az tény,hogy én is "vettem két" példányt a Diófa Csárdában a könyv bemutatója előtt. Kérdeztem az árát,Attila azt mondta,bizonyos okok miatt nincsen ára.Ha akarok fizetni,akkor adomány formában tegyem,mert nem ő kapja meg,hanem a Diófa Csárda számára ajánlotta fel a költségek fedezésére.Sajnálom hogy egy botrány miatt került reflektorfénybe Kócs Attila.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése