Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. július 14., kedd

dr. Kiss András : Az én Váradom/Oradea mea

dr. Kiss András Az én Váradon/Oradea mea fotóalbum borítója.Forrás : erdon.ro

"Még a tavaly megjelent dr. Kiss András Az én Váradon/Oradea mea című fotóalbuma." - írja az Erdély Online.Kicsoda dr. Kiss András?A cikkben olvashatjuk.Idézek a cikkből :

"A Sebes-Körös parti városhoz való ragaszkodásának eredménye ez a könyv is. Mint ahogy azt ő maga megfogalmazza a kötet ismertetőjében: „Nagyváradot szellemi szülővárosomnak tekintem, amellyel való kapcsolatom egész életemet végigkísérte. Nem vagyok profi fotográfus. Életem alkonyán ezzel a fotóalbummal kívánom tanúsítani ragaszkodásomat, hűségemet városomhoz, a benne élt és még élő barátaimhoz, osztálytársaimhoz, hallgatóimhoz, tanáraimhoz, és az általam ismert kiváló váradi személyiségekhez.”

"A fotóalbum megvásárolható a nagyváradi Libris Antica könyvesboltban."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése