Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. március 16., péntek

Olcsóbb lett a vaj !?

 
Illusztráció.Forrás: konyhatunderleszek.hu

Megdöbbentem amikor az ABC-ben megnéztem a vaj árát.Alig hittem a szememnek.50 banival olcsóbb a vaj ára.Feltettem a szemüveget is.Az eladónő hozzám jött,mert láthatta a jelenetet.
- Valóban olcsóbb lett a vaj?- kérdeztem.
- Igen -válaszolta.
- Hogy hogy?
- A főnök talált egy olcsóbb forrást - válaszolta az eladónő.

Elégedetten mentem haza,mert olyan történt velem,melyre nem számítottam.A főnök állandóan körül néz,hol olcsóbb a termék,de ne a minőség rovására.Ezért sokan jönnek vásárolni ebbe az ABC_be.A főnök aki tulajdonos is,azt mondta  egyszer nekem,hogy csak így tud "életbe maradni".Nagy a harc az ABC-között.Jól csinálja,bár sokáig talpon maradna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése