Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. március 18., vasárnap

Dicséret a becsületes pizza futárnak !

Gondolkoztam azon,hogy írjam meg ezt a történetet.Végül megírom,mert velem történt meg és dicséretet érdemel a pizza futár.Megrendeltünk két pizzát.Másfél óra múlva csengetett a pizza futár. Átvettem a két pizzát,melyeket kifizettem.Két-három perc múlva a telefonon hívott a futár.Vissza jött, mert több pénzt adtam neki.A többletet a kezembe adta,ő futó lépésben távozott,mert mások is várják.Még egy köszönömet sem tudtam mondani.Ezzel a bejegyzéssel valamelyest pótoltam valamit. Őszintén mondom,hogy jól éreztem magam.Nem a vissza kapott összeg,hanem a becsületesség miatt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése