Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. június 28., péntek

Extrém vészjelzés a mobilon

 
Ezt az extrém vészjelzést kaptam 


Történelmi pillanat történt 2019 június 27-én : extrém vészjelzést kaptam a mobil telefonomra.Vörös kód lépet érvénybe 17,35-18,10 óra között. Még ilyen fekete felleget nem láttam .Próbáltam a taxit hívni, de hiába, mert nem tudtak kiszolgálni .Nem is csoda hogy sokan bepánikoltak. Nem volt más választásom, gyalog indultam hazafelé .A vihar előtt érkeztem haza .Remélem az olvasó nem élt át még rosszabb helyzetet .Nagy károkat okozott a vihar Váradon .Talán 22 évvel ezelőtt volt hasonló .Sok váradi biztosan nem felejti el ezt a vihart. Néhány fotó és videó ezt bizonyítja .













 Forrás : Bihoreanul. 

Videók 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése