Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2013. május 19., vasárnap

Aggod István festőművész

1947 márc.04-én születtem Nagyváradon.1965-ben érettségiztem.1971-ben végeztem a Népi Művészetin festő szakon Kristófi János fm.osztályában.Számos itthoni és külföldi-egyéni és kollektív- kiállításon vettem részt.Munkáim megtalálhatóak hazai és külföldi magán,és közgyűjteményekben.Röviden ennyit rólam.Forrás : blogger.com

Aggod István egyik legjobb nagyváradi jelenkori festőművész.
Elérhetősége :
facebook.com/aggod.istvan
magyarvagyok.com/Aggod-Istvan.
iwiw.hu

Gazdag életpálya néhány festménye 

A nagyváradi Fekete Sas palota
 Váradi utca 
 Nagyvárad Kálváriája
Váradi tél 
 Téli Körös-part
A Görögkatólikus Püspökség
A volt Japport
 A "Poros hársfa sor"
Aggod István festményei a festomuvesz.hu/aggodistvan
Kiállítása 2005-ben 2005
 Forrás : facebook.com

Aggod István festmények a aggodi.weebly.com-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése