Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. május 19., kedd

Ismét több a szemetelés Nagyváradon


Illusztráció. Forrás : kislábnyom.hu

Erdély Online cikkében a szemetelésről olvashatunk.Pikó Stefánia vette a bátorságot, felhívta a figyelmet arra a tényre, ismét növekszik a szemetelések száma.A szükségállapot feloldása után szemmel láthatóan egyre több a szemét Nagyváradon. Nem várható el a köztisztaságot végző vállalattól, hogy óránként szedjék össze a szemetet. Minden nagyváradi polgártól elvárható, vigyázzon a város, a környezetének a tisztaságára.Csakhogy ezt nem tanították az iskolában. Hiányzik a köztudatból.Talán a térfigyelő kamerák miatt kevesebb lesz a szemetelés.A cikkben látható egy jellemző fotó.

"Szabad " szemetelés nyomai.Forrás: erdon.ro

Régen Nagyvárad nem volt "szemetes " város. Ellenkezőleg. Az 1960-as években gyerekként kaptam egy leckét.A kezemből kiesett a suhajda csomagolása. Nagyon szerettem a suhajdát, alig vártam hogy megegyem.Az evést szinte nem fejeztem be, amikor egy néni felém hajolt és azt, mondta hogy a papírt vegyem fel és dobjam a szemeteskosárba.Ha nem teszem, szólni fog a milicista bácsinak. Megszeppentem,lehajoltam, majd felvettem a papírt és a szemeteskosárba dobtam. Ez egy lecke volt a számomra.
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése