Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. november 10., szombat

Nosztalgia : Szent László/Unirii tér 2014 november 7-én este,az átalakítás előtt

Elkapott a nosztalgia'Régi fotóimat nézve ,láthattam a mi régi,ütött-kopott központunkat,a Szent László terünket.A fotók 2014 november 7-én este készültek.Miért készítettem?Mert szóbeszéd tárgya volt a Szent László tér alakítása.A Helyi Tanács határozata alapján 2015 február 13-án lezárták,és elkezdték átalakítani Nagyvárad jellegzetes központját.Nekem az új tér nem tetszik,de ez lényegtelen,mert az abszolút kétharmados többség a PNL kezében van,melyet Románia legjobb polgármestere irányít.Hamarosan a Pece parti Párizsból kevés fog maradni.Jól tettem,hogy készítettem fotókat a régi Szent László térről?Igen,mert megmarad nekem,és azoknak akik szerették a régi központot.Fotók minősége nem a legjobb,de remélem visszaadják a hangulatát.

 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Görög katolikus székesegyház! 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ... 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Holdas templom! 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...A hold a Holdas templom felett! 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...A hold! 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Felismeri az utcát ? 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Holdas templom! 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Görög katolikus püspöki palota! 
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Görög katolikus püspöki palota.Stilizált fotó.
 
Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Szent László templom!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Szent László templom!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Görög katolikus püspöki palota!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...A távolban a Holdas templom!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Görög katolikus székesegyház és Vitéz Mihály szobra!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Fekete Sas szálloda és passzázs!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Fekete Sas szálloda!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Kishid/Ferdinand,ma Sfântu Ladislau híd!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Városháza!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Látkép a Bémer/Ferdinand térre!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Pio atya szobor!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Szent László templom!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Szent László templom!

Nosztalgia : Szent László / Unirii tér 2014 november 7-én este.A fotó minősége nem a legjobb,de dokumentum a régi Szent László térről ...Különleges fotó a Szent László templomról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése