Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. november 14., szerda

Botrány Váradon : a villamoson vizelt egy férfi '

Egy nagyváradi villamoson vizelt egy férfiFotó: Facebook/Oradea Suntem Noi csoport 
Egy nagyváradi villamoson vizelt egy férfi.FOTÓ: FACEBOOK/ORADEA SUNTEM NOI CSOPORT

"Szégyenérzet nélkül vizelni kezdett egy férfi Nagyváradon, a Helyi Közlekedési Vállalat (OTL) egyik villamosán kedden. "-  írja rövid cikkben a Bihari Napló.Sokan felháborodtak a látottakon,de a tényen nem tudnak változtatni.Megtörtént.Mások fogják követni a példát?Teljes cikk : 

"Egy utazó fotózta lesz és töltötte fel az Oradea Suntem Noi elnevezésű Facebook-csoportba a felvételt. Csupán néhány óra alatt több százan reagáltak az esetre, természetesen felháborodást keltett az ügy. A kommentelők nagy része azt reméli, hogy a rendőrség fellép az ilyen, és más hasonló ügyekben. Az egyik kommentelő felháborodottan írja: „Nem gondoltam, hogy valaha ilyet fogok látni. Mindannyiunk számára szégyen ez! Értesíteni kellene a rendőrséget, az OTL vezetőségét!”

Forrás : biharinaplo.ro 

A képen a következÅ‘k lehetnek: 1 személy 
Forrás : Oradea suntem noi Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése