Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2021. december 14., kedd

Tócsák a járdán - Meddig?

Tulajdonképpen az ügy személyesen érint, de megosztom a problémát, hátha másokat is érint. Történt 2021 december 13-án nyolc óra után, Rogériuszról Őssibe szerettem volna menni a körgyűrűn. Az első változat, megyek autóbusszal. Látva a csúcsforgalmat, nem vártam, választottam a második változatot, gyalogosan indultam el. A legnagyobb akadálya a járdán elterülő tócsák, melyek esőzések után megjelennek. Kikerülve sikerült tovább haladnom ,de őssi hídon is vannak tócsák,melyeket kikerülve sikerült átjutnom Őssibe .Ekkor haladt el mellettem az autóbusz. Majdnem egyszerre indultunk, kb. 3 perccel előzött meg. Ez személyes ügy, melyet nekem kell elviseljek már jónéhány éve.

Meddig kell megküzdjek a tócsákkal? Ameddig meg nem oldják. Erre még várni kell, mert az önkormányzatnak nincsen pénze ilyesmire. Ha fűtéstámogatásra nincs pénz, akkor nem tudjuk kérni a problémák megoldását. Hosszantartó türelemre van szükségünk. 

Az olvasó felteheti a kérdést : Miért nem mentem taxival ? A válasz, hasonló sorsom lett volna, mintha autóbusszal mentem volna. Az utóbbi időben csúcsokat döntök lépésszám tekintetében. Gondoljon bele a kedves olvasó, hogy a 14-es (a volt 21-es) vonalon közlekedő autóbusz félóránként jár, közlekedik hétvégeken. Jobban járok ha gyalogosan teszem meg az utat. Az elébb villamossal 22 perc alatt jutottam el a Nagyállomástól a Körös áruházig. A napokban fél óra kelletett taxival a Rogériusz piac és Őssi között a Szováta ( hivatalosan I. Károly) hídon keresztül. Az olvasó jobban jár ha elkerüli a Nagypiacot, mert csúcsforgalomban szinte megáll a forgalom az elkezdett munkálatok miatt. A tócsákról készült fotókat nézze meg. 

Első fotó a rogériuszi, a többi kettő az őssi hídon készültek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése