„A város nem fog a külterületek felé fejlődni, hisz annyi a
beépítetlen terület és kert, hogy ott még a mostani lakosok számának ötszöröse
is elférne, hiszen a jövő a magasabb házaké. Sok épületre lehetne több emeletet
húzni, kényelmes lakásokat kialakítani a lakosok számára. Biharpüspöki felé, a
közel hat kilométeres út mentén nagy terület van, amire egy egész városrész
elfér.
A legnagyobb változásokon az utak mennek majd át, hiszen a
főutakat kiszélesítik, középen virágos résszel és két oldalukon járdákkal
látják el. A villamosforgalom a magasban, a főutak felett bonyolódik le, ez
lesz a majdani magasvasút. Ezt fogják igénybe venni a szállítók is, magyarán
ezen bonyolódik majd le a teherforgalom a velencei állomástól észak-őssiig. Az
igazi teherpályaudvar ugyanis az Ősi állomás lesz majd. A Szent László tér
felett nagy légikikötő lesz, amelyeken a városok között közlekedő gépeket
fogadják és a postát is szállítják. A főutak mellett több emelet magas paloták
állnak majd, melyeket függőhidak kötnek össze. Ezekre se sokáig lesz szükség,
mert mindenki könnyen beszerezheti majd a kis egyszemélyes repülőjét, amivel
oda biciklizhet ahova akar. A lapos tetejű házakon bárhol leszállhatnak, A
házak tetején virágoskertek is lesznek, a magasabbak tetején mini
leszállóhelyek és persze kávéházak, mozik, gőzfürdők, ami a modern embernek
létszükséglet " - írja Farkas László.
Teljes cikk : farkaslaszloblogja.blogspot.ro
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése