Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. szeptember 7., szombat

Visszakaptam a mobil telefonomat - Köszönöm

Illusztráció.Forrás : depostore.hu 


Ritka élményben volt részem.A mobil telefonomat az étterem asztalára letettem.Kifizettem a pincérnőt.Gyorsan felálltam,és kimentem.Néhány perc múlva keresni kezdtem a mobilomat.Nem találtam.Visszasiettem az étterembe.A pincérnő mosolyogva kérdezte : 
 
-A mobiljáért jött?Azonnal visszaadom,mert láttam,hogy az asztalon hagyta.Nem az első eset.Többen hagyták nálunk a mobiljukat,pénztárcájukat.Nálunk bármikor megtalálja.

Nem tudtam percekig szóhoz jutni az nagy izgalom miatt.Nemcsak a mobil ára volt jelentős, hanem a sok telefon szám és a személyes adatok.Csak annyit tudtam mondani a pincérnőnek,hogy köszönöm ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése