Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2019. szeptember 7., szombat

Pengő Zoltán útja Tibetbe : emberségből jeles

 
Fotó : Pengő Zoltán.Forrás : maszol.ro 

Széles körben ismert Pengő Zoltán erdélyi újságíró célja,gyalog Kőrösi Csoma Sándor útján Tibetig. Ez azt jelenti,7.000 kilométert tesz meg.Útjáról a Maszol blogjában számol be naponta.  A hatodik bejegyzésében olvashatunk arról,hogy hol és milyen körülmények között töltötte az éjszakát.Idézem: 

"Tegnap egy ortodox egyházi tulajdonban levő kempingben aludtam, egy szerény, de tiszta faházban, 20 lejért (4,5 euró). Az ár egy éjszakára 40 lej lenne, de Damian atya, a létesítmény vezetője, 50 százalékos árengedményt adott, anélkül, hogy erre kértem volna. Este, a gondnok felesége, férjétől hallva az utamról, csokoládéval és cukorkával ajándékoz meg, ráadásul Isten áldását kéri rám. Szükségem is lesz rá."

Demian atya és a felesége emberségből jelesre vizsgázott.Nagyon ritka a hasonló emberséges tett a mai világunkban.Biztosan az olvasó is egyetért velem és hasonló véleménye van.Mi is kérhetjük Isten áldását Pengő Zoltánnak,mert a terve egyedülálló.A bejegyzésében ezt is olvashatjuk :

"Ma délelőtt hirtelen vadonatúj, fehér BMW terepjáró fékez le mellettem. Én vagyok-e az, aki gyalogosan tart Tibetbe, kérdezi a sofőr. Látott a tévében, újságolja, aztán elmeséli, hogy vagy 20 éve elbiciklizett Törökországba, amiért szinte minden rokona és ismerőse hülyének nézte. Szerintem engem is annak gondolnak egyesek, de olyan kedvesek, hogy nekem nem mondják."

Az Egy Váradi Facebook oldal nem tekinti "hülyének" Pengő Zoltánt.Naponta közölni fogja a blogbejegyzéseket.Sok sikert kíván PengŐ Zoltánnak '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése