Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. szeptember 8., kedd

Választási propaganda telefonon

Szeptember 25-én éjfélig kivagyunk téve a választási propagandának.Ha tetszik, ha nem a választási törvény szerint bárhol elérhetőek vagyunk.A tv-ben, rádióban, a sajtóban második helyen a Covid -19 után a helyhatósági választások hírei vannak.Még a csapból is a választási propaganda folyik.Ha tetszik, ha nem, el kell viseljük a helyhatósági választásokig.


Úgy látszik, az én szavazatom is fontos az egyik magyar pártnak, mert telefonon keresztül felhívtak.Nem tudom, hogyan jutottak hozzá a telefonszámomhoz ,az is lehet, nyilvános telefonszám listáról hívhattak fel. Udvariasan beszélt velem magyarul, én udvariasan válaszoltam. Kiemeltem ,a kérdésekre nem válaszolok, mert semleges vagyok politikai szempontból.Az úriember megköszönte az őszinte válaszomat, majd megszakítottam a beszélgetést. 


Ebben az évben még lesz egy időszak amikor ismét dübörögni fog a választási propaganda.Novemberben hasonló " nyomásnak " leszünk kitéve.A válaszom hasonló lesz.Ha semleges vagyok politikai értelemben, nem logikus hogy a választásokkal foglalkozzak a Facebook oldalomon.A választások végeredményét viszont közölni fogom.


U. I. 

A helyhatósági választások egyik vesztese, a váradi magyarság lesz  ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése