Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. szeptember 28., hétfő

Miért követem Farkas László értékmentő példáját ?

Farkas Lászlót sok ideje ismerem,munkáját nagyon értékelem,melyet Váradért tesz.Aktív politikai életet élt az utóbbi években.Évek óta a Szent László Napok szervezésében vesz részt.Cikkeket,blogot és könyveket ír, pedig nem lehet elmondani róla,teljesen egészséges.Farkas László ízig-vérig váradi,aki szereti a városát és mindent megtesz érte.Igazi " tősgyökeres váradi ". 

Facebook bejegyzésében  bejelentette,visszavonul a politikai élettől.Elsősorban szeretne nagyapai feladatoknak eleget tenni,másodsorban folytatná az értékmentést.Idézem a mondatát : "Első sorban a nagyapai szerepemnek szeretnék megfelelni minél jobban, másodsorban meg folytatnám az értékmentést, a magam szerény módján!" 

Farkas László bejelentése elgondolkoztatott.Politikától nem kell visszavonuljak,mert eddig sem voltam tagja egyetlen politikai pártnak sem,holott 1989 december 28-án beléphettem volna.Nem léptem be,tehát kilépni sem tudok.Nem tudom követni Farkas László példáját,mert még nem vagyok nagyapa,de könnyen lehetek.Miben követhetem a példáját?Az értékmentésben. A mai nap Farkas László jó tanácsot adott, menteni kell a menthetőt,mégpedig sürgősen.Nagyváradon még sok érték van,ezt menteni kell a felnővő nemzedékeknek. Remélem ők is értékelni fogják. Lehet nem olyan szinten,mint Farkas László,de a visszajelzésekből látom,sokan figyelemmel kísérik az Egy Váradi Facebook oldalt.Miért?Mert szeretem a régi Váradot és a váradi embereket.Szeretnék örömet okozni nekik.Hogyan tudom elérni a célomat? Ezen még gondolkodok  ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése