Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2014. szeptember 26., péntek

Az Ady liceum varázsa

A fiam az első látogatáskor beleszeretett az Ady líceumba.Nem volt kérdéses melyik líceumba felvételezik,mert előre eldöntötte.Nem jártam csak néhányszor az Ady líceumban,mert nem ott végeztem az iskolát.
 
Ady líceum.Forrás : hu.wikipedia.org

Szülői értekezletre kellett mennem.Megkérdeztem a portástól hol van az osztály.Azt felelte hogy az emeleten.Az emeleten szinte eltévedtem .Az egyik hölgy volt kedves és megmutatta hol van az osztály.Sikeres volt a szülői értekezlet.Kifelé menve egy kissé szét néztem a líceumban.Az Ady ,volt Mogyorós líceumban több nemzedék tanult.Kiváló ás híres volt a tanári kar.

Sok egykori diák nosztalgiázva emlékszik vissza a líceumra.Soknak jól eső érzés visszaemlékezni a diák éveire,mert sok élménnyel lett gazdagabb.Nem is beszélve a Majomszigetről,mely sok romantikus találka színhelye volt.Ma parkírozó van a helyén.

Vannak sokan kik messzire kerültek Váradról és csak némelykor jöhetnek Váradra és sétálgathatnak a líceum előtt,melynek van a saját varázsa.Fiam révén én is megismerhetem a következő négy évben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése