Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2022. január 9., vasárnap

Havazott Nagyváradon!

Ritka esemény színhelye volt Nagyvárad 2022 január 8-án,egész nap és este ,hullott a hó,hol gyengén,hol nagy pelyhekben.Kihasználva ezt a ritka helyzetet,nagyon sok váradi kimozdult a komfort zónából,sétáltak az utcákon, tereken,szinte mindenhol a családdal,barátokkal.Sok hóembert alkottak a gyerekek,szánkóztak, hógolyóztak,ha lehetőségük volt.Visszatért a tél hangulata Nagyváradon.A váradiak példáját követve,sétáltam a Kert utcában,majd a központban,a Vitéz utcában fejeztem be. Ismét fiatalnak éreztem magam,visszaemlékeztem a régi telekre,amikor a Körösünk befagyott. Készítettem fotókat,melyeket megosztok,érzékeltetve,milyen volt a hóesésbe sétálni. 

Kert,ma Avram Iancu utca








Központ,mely volt Szent László,ma Egyesülés tér.
























Vitéz,ma Debebal út a Vitéz/Széles utcai Decebal hídig.












 Folytatása következik,ha kitart a hó,esetleg újból lesz hasonló hóesés ' 

Élő adás : Hóesés a központban' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése