Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2021. november 14., vasárnap

Novemberi séta Nagyváradon

Napsütötte Nagyváradon különleges élmény sétálni.A központ és környéke kiváló alkalom arra, hogy eltudjuk képzelni, milyen volt a XX. század elején a Pece-parti Párizs. Röviden összefoglalva, a sétát elkezdtem a V. Alecsandri (Zöldfa) utcában, majd a Fekete Sas passzázs következett, csak néhány lépés a központ, amelyet Egyesülés /Unirii térnek hívnak, az időseknek Szent László tér. Nagyon jó volt sétálni az átalakított Körös - parton, nem is beszélve a Ferdinánd (Bémer) térről. Megjegyzem, készülget az új Majomsziget, talán év végén át lesz adva. Elérzékenyültem amikor a Szent László és a volt Garasos, ma Intellektuálisok hidak közötti Körös - parton sétáltam, ismét fiatalnak éreztem magam. A hosszúra nyúlt sétámat a Szabadság (Ezredéves emléktér) téren fejeztem be, csodálatos naplementével. A fotókat 2021 novemberben készítettem a magam és azok részére, akik messze élnek Váradtól. 
















































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése