Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2021. november 6., szombat

" Árvíz " Őssiben!

Az Őssi negyed lakói megszokták, egy nagyobb eső után több helyen kisebb "árvizek " keletkeznek. A " szőrszálhasogatók " szerint a gyenge minőségű átalakítás miatt van, de ez vélemény nem állja meg a helyét, mert nem ez a jellemző. Mi az oka? Az önkormányzat vizsgálja az okát és megoldás lehetőségét, de a végleges jelentést még nem tették közzé. Az biztos, egy ideig még az Őssiben lakóknak elkell viselniük ezt a kellemetlen helyzetet, mint az orrfacsaró bűzt, mely a közeli disznó hízlaldából " szívárgott ". 

Készítettem néhány fotót erről a helyzetről, inkább azoknak, akiket érintett. Azt vettem észre, hogy nagyon sokan megnézték, sőt hozzászóltak, melyet köszönök. Önkritikát gyakorolok, mert lehet, egyeseknek nem tetszik. Igen, rájöttem arra, nem jó úton haladok. 1989 előtt  Tőke Csaba, a Fáklya újságíró írt több kritikát, fricskát melynek eredményeként egy darabig nem írhatott cikket. Igaz nem vagyok újságíró, napló félét írok, melyet bármikor törölhetnek. 

Az alábbi fotók igazolják a bejegyzés címét, az " árvíz " szót. 2021 novemberben készítettem egy kiadós eső után. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése