Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. január 1., szerda

Tűzijáték 2020




A legrövidebb úton értem el a központot gyalog szilveszter éjjel.Tömegek haladtak a központ felé.Nem számítottam arra,hogy ilyen sokan nézik meg a tűzijátékot. Fiatalok, családosok,nagy csoportban mentek gyalog.Taxira nagyon sokat kellett várni.Voltak akik autóval érkeztek,de csak távolabb tudtak valahol megállni.Meglepetésemre nem tudtam a Szent László térre bemenni,mert hatalmas tömeg állta utamat.Eddig ilyen nagy tömeget nem láttam.Talán az is számított,hogy az idő megfelelő volt a tűzijáték lebonyolítására.A Bémer / Ferdinánd térre szorultam.Nem láthattuk a Szent László téri lézershow-t Úgy érezhették,hogy mi kimaradtunk a tűzijátékból.Eltelt két perc,és akkor elkezdődött.Fejünk felett zajlott,de szinte semmilyen sebesülést nem szenvedtek a nézők.Mi 9 percig élvezhettük a látványos tűzijátékot.Biztonságos érzést adott a rendőrség jelenléte.A 11 perc után a váradiak gyalogosan és autóval indultak el a központból hazafelé.Sokan megvoltak elégedve a látottakon.Külön öröm,hogy a videó a Bihari Naplóban megnézhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése