Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2020. január 26., vasárnap

Antikvárium a Főutcán

Antikvárium a Főutcán. Forrás : Farkas László Facebook 

A Főutcai Antikváriumban/Republicii egymásnak adtuk a kilincset.Ez azt jelenti, hogy sokan látogattuk szinte naponta. Voltak akik eladtak, voltak akik vettek.Az utóbbiak között voltam én is.Egyik kedvencem az Interpress magazin volt. Hetente kétszer - háromszor jártam az Antikváriumban.Lejárt és kiolvasott magyarországi újságokat, magazinokat vehettünk. Ez nem volt akadály . Megjegyzem ,ismertem a főnöknőt, akit Margitnak hívtak.Ismerte a szokásaimat, vagyis "félretette" a kedvenc újságjaimat, melyért a mai napig hálás vagyok.Volt egy sajátos hangulata az Antikváriumnak.Miért idéztem fel? Mert Farkas László jóvoltából láthattam egy régi fotót az Antikváriumról. Biztosan lesznek váradiak, bárhol is éljenek, szép emlékeket őriznek a Főutcai Antikváriumról  ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése