Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2018. április 26., csütörtök

Kiállítás a várban a kortárs művészek műveiből

Egy Váradi fényképe. 

2018 április 25-én megnyílt egy kiállítás a kortárs művészek alkotásaiból a várban.A megnyitó előtt készítettem néhány fotót és videót.A modern művészethez nem értek.Jakobovits Miki bácsi tanácsát követem,mely szerint : "Keresek valamit az alkotásban,mely tetszik ".Keresgélésben találtam is olyat amely tetszett.Véleményem szerint a kortárs alkotók rossz hangulatba lehettek,mert az alkotásaikban alig találtam pozitív hangulatot.A megnyitón Indig Dávid mondott egy rövid értékelést,mely alapján meglehetett érteni a kiállítás célját.A fotók és a videók hatására elmehet a kiállítást megnézni,mert a megnyitón sokan voltak,nehezen lehetett az alkotásokra koncentrálni. 

 Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 
Egy Váradi fényképe. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése