Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. november 30., csütörtök

Milyen lesz az új Bémer tér?Ady Endrének tetszene?


Megvan a Bémer tér felújítási terve 
"Mircea Mălan alpolgármester és Emődi Tamás építész mutatták be a Bémer tér felújítási tervét, amelyet a neves váradi építész dolgozott ki." - írja Pap István a Bihari Naplóban.

Röviden összefoglalva : nekem nem tetszik ' Laikus vagyok,tehát a véleményem nem számít.Megszoktam a régit,lehet ez a baj.Nem vagyok fogékony az újra,mert nagy szürke tér lesz,mint a Szent László tér.A kedvenc színem a zöld,nem a szürke.Igen , a közpénzt el kell költeni. Feltettem egy kérdést : Ha élne Ady Endre , neki tetszene ? 

Nézze meg a látványtervet Fotók: a Bémer tér felújítási tervei

A Bihoreanul fotói 
  
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése