Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2021. szeptember 21., kedd

Ünnepségsorozat Nagyváradon : 360 éves a Váradi Biblia !

 

Forrás : erdon.ro

Ünnepségsorozat helyszíne volt Nagyvárad,360 éves a Váradi Biblia. Erről az eseményről bővebben Pikó Stefánia cikkében olvashat !


Egyik legfontosabb téma ,a város történetén kívül,mely foglalkoztatott,a Váradi Biblia története.Ezt írtam az egyik bejegyzésemben,melyből idézek : 

2015-ben írtam egy bejegyzést a váradi Bibliáról.Egy új információhoz jutottam,melyet megosztok az olvasóval.Sok váradi nem tudja a váradi Biblia történetét.A bejegyzésemben igyekeztem minél több adattal szolgálni a váradiaknak.Választ kaptam arra is,hogyan került elő és olvasható-e a váradi Biblia.Remélem hasznos információt osztok meg az olvasóval." 

Az ünnepségsorozat befejezéséről Pikó Stefánia cikkében olvashat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése